Tarım Bakanı Kirişci: "(Tahıl koridoru) Bu konu daha önceki kaldığı noktadan devam etmiş olacak"
Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişci, "2. Yerel Yönetimler ve Tarım Çalıştayı"nın açılışının ardından basın mensuplarının sorularını yanıtladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?