ATO Başkanı Baytemür, Etlik Şehir Hastanesi'ndeki Gözlemlerini Anlattı: "Böyle Gerekli Olmayan Ama Büyük Ölçekli Bir Şeyin Açılması Daha Başka...
Son Dakika Logo
09.10.2022 10:23
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

ATO Başkanı Baytemür, Etlik Şehir Hastanesi'ndeki Gözlemlerini Anlattı: "Böyle Gerekli Olmayan Ama Büyük Ölçekli Bir Şeyin Açılması Daha Başka...

Ankara Tabip Odası (ATO), Etlik Şehir Hastanesi’ne taşınacağı gerekçesi ile Ankara’da kapatılmak istenen eğitim ve araştırma hastaneleri ile Etlik Şehir Hastanesi’ndeki durumu gözlemledi. ATO Başkanı Muharrem Baytemür, “Dışkapı Yıldırma Beyazıt Eğitim Araştırma Hastanesi şu anda çok âtıl durumda, poliklinik sayısı yarıya inmiş durumda. Dışkapı’da günde bir ya da iki ameliyat ancak yapılıyor. Sami Ulus’ta da kardiyoloji uzmanı var, cihaz yok. Şehir Hastanesi’nde hasta odalar bayağı büyük, konforlu; doktor odasında pencere, lavabo yok. Hastanın muayene için geldiğinde oturtulacağı bir iskemle olmuyor. Bu tabloda Etlik Şehir Hastanesi. Açılma, kurdelenin kesilmesi değil. Böyle gerekli olmayan ama büyük ölçekli bir şeyin açılması daha başka planlama gerektiriyor” dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement