Bir gün önce barıştığı karısını, ertesi gün pompalı tüfekle katletti
Adana'da ikamet eden Nazik Sancar isimli kadın, bir süreden bu yana eşi Ömer Sancar ile ayrı yaşıyordu. Ancak çift, önceki gün yeniden barıştı. Çiftin barışması da feci olayı beraberinde getirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (1)