PROF. DR. ŞENER EGE COVİD-19'DA 4'ÜNCÜ PİKİ YAŞIYOR, DÜŞÜŞ OLACAK
SAĞLIK Bakanlığı Koronavirüs Bilim Kurulu Üyesi Prof. Dr. Alper Şener, İzmir başta olmak üzere Ege Bölgesi'ndeki illerde Covid-19 vakalarında 4'üncü pikin yaşandığını söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?