Denizli'de Papağanıyla At Üstünde Oy Kullanmaya Geldi
Denizli'nin Pamukkale ilçesinde, restoran işletmecisi Mehmet Kıvılcım (33), papağanı ile at üstünde oy kullanmaya geldi. Seçime renk katmak için at üstünde papağanıyla geldiğini söyleyen Kıvılcım, 'Atımı ve papağanımı çok seviyorum. Onlarla sürekli beraberiz. Amacım seçimlere bir renk katmaktı. Oyumu papağanımla birlikte kullandım. Güzel tepkiler aldım' dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?