Denizli'de Papağanıyla At Üstünde Oy Kullanmaya Geldi
Son Dakika Logo
28.05.2023 03:11
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Denizli'de Papağanıyla At Üstünde Oy Kullanmaya Geldi

Denizli'nin Pamukkale ilçesinde, restoran işletmecisi Mehmet Kıvılcım (33), papağanı ile at üstünde oy kullanmaya geldi. Seçime renk katmak için at üstünde papağanıyla geldiğini söyleyen Kıvılcım, 'Atımı ve papağanımı çok seviyorum. Onlarla sürekli beraberiz. Amacım seçimlere bir renk katmaktı. Oyumu papağanımla birlikte kullandım. Güzel tepkiler aldım' dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement