Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli'den Şarbon Açıklaması... "Panik Yapmaya Gerek Yok"
Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli'den şarbon açıklaması... "Panik yapmaya gerek yok"İSTANBUL - İstanbul'da yaşanan şarbon vakasıyla ilgili TGRT Haber canlı yayının bağlanarak panik yapmaya gerek olmadığını söyleyen Tarım ve orman Bakanı Bekir Pakdemirli, "Etlerle teması olma ihtimali olan... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?