Hemşireler Günü'nde fedakar hemşirelere müzik dinletisi
Hemşireler Günü'nde fedakar hemşirelere müzik dinletisi Giresun'da 12 Mayıs Hemşireler Günü kapsamında Giresun Belediyesi Bando ekibi tarafından hemşirelere müzik dinletisi yapıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?