İspanya'da 48 gün sonra yetişkinler sokağa çıktı
- İspanya'da 48 gün sonra yetişkinler sokağa çıktı İspanya'da korona virüs salgını ile mücadele kapsamında uygulanan sokağa çıkma yasağı gevşetilerek, 48 gün sonra yetişkinlerin sokakta egzersiz ve yürüyüş yapmasına izin verildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?