Işid Bahanesiyle İzinsiz Gösterilere Tepki
Son Dakika Logo
19.10.2014 02:35
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Işid Bahanesiyle İzinsiz Gösterilere Tepki

IŞİD bahanesiyle izinsiz gösteriler- Elazığ'da bazı sivil toplum kuruluşu temsilcileri, Kobani bahanesiyle yurt genelinde izinsiz gösteri yapılmasına tepki gösterdiELAZIĞ (AA) - Elazığ'da bazı sivil toplum kuruluşu temsilcileri, terör örgütü IŞİD ve Kobani'de (Ayn el Arap) yaşananları bahane ederek yurt genelinde izinsiz gösteri yapanlara tepki gösterdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement