Işid Bahanesiyle İzinsiz Gösterilere Tepki
IŞİD bahanesiyle izinsiz gösteriler- Elazığ'da bazı sivil toplum kuruluşu temsilcileri, Kobani bahanesiyle yurt genelinde izinsiz gösteri yapılmasına tepki gösterdiELAZIĞ (AA) - Elazığ'da bazı sivil toplum kuruluşu temsilcileri, terör örgütü IŞİD ve Kobani'de (Ayn el Arap) yaşananları bahane ederek yurt genelinde izinsiz gösteri yapanlara tepki gösterdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?