Ankara'da Akaryakıt Yüklü Tren Kaza Yaptı
Son Dakika Logo
14.03.2019 07:50
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Ankara'da Akaryakıt Yüklü Tren Kaza Yaptı

Ankara'nın Sincan ilçesi Çağlayan bölgesinde yakıt taşıyan yük treni raydan çıktı. Kazada ölen ya da yaralanan olmazken, üç ayrı demir yolu hattının biri ulaşıma kapandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (10)

  • Mustafa Mustafa:
    Yarın da bu kafayla Gebze-Halkalı hattını açacaklar. Orada da haftası olmadan bir kaza yaşanır merak etmeyin. Ray üzerinde treni yürütemeyen bu zihniyetin uçak, otomobil, tank vs yapacağına inanmak için beyinsiz olmak gerek. 9 11 Yanıtla
  • . .:
    ÖZHASEKİ BAŞA GELİNCE SORUN KALKAR. 1 11 Yanıtla
  • hakan hakan:
    bunlar işin fıtratında var, tren raydan çıkar, otobüs kaza yapar, gemi batar, uçak düşer... şimdi bir zavallı sinyalci bulup, işi ona yıkarlar... 9 2 Yanıtla
  • dürbünlü amca. dürbünlü amca. :
    eksik bir şeyler var demekki,durup dururken bu kazalar neden olsunki? 9 1 Yanıtla
  • SABOTAJ SABOTAJ:
    ....akaryakıt yüklü trenin yoldan çıkması sabotaj ın tamda kendisidir....siyaseten birbirimize kızabilir veya fikirlerimiz farklı olabilir .,... Venezuela da yaşananlar sömürge zihniyetinin bir toplumu ne hallere getirdiğinin göstergesi....akıllı olmak demokratik kurallar gereği harici her türlü dayatmayı reddetmeliyiz. yoksa demokrasi dediler. Libya. Mısır...Afganistan...Irak. Suriye. vb. gibi ararız ama bulamayız aksini düşünen bu topraklara ait değil maalesef.... 3 4 Yanıtla
  • Savaş71 Savaş71:
    Benim anlamadığım sarnıç vagonu taşıyan makine ile sarnıç arasında boş bağlantı vagonu olması gerekmez miydi? Sabotaj ihtimali olacağını sanmıyorum.Yollar yeni belirli bir zaman yavaş gitmesi gereken lokomotif bende hız sınırına uymamıştır diye düşünüyorum. Ama makinistin hakkını yememek gerekir inşallah masum insanlar zarar görmez. Kusur yolda ise o yolları kontrol eden ve teslim alanları çıkaracaksın ortaya. 5 1 Yanıtla
    Savaş71 Savaş71:
    Evet sonradan farkettim ama yazımı geri çekemedim. 0 0
  • ... ...:
    yine aynı yer mi ? 3 0 Yanıtla
  • comedi sever comedi sever:
    Normal burasi turkiye dunyada en guvenli tasima ve nasil araci trendi sayelerinde 0 0 Yanıtla
  • Doktro Doktro:
    ok raydan çıktı dönüşü yok 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement