Remzi Çayır'dan Cumhurbaşkanı Erdoğan'a: "21 Yılda Önleyemediğin Rüşveti 5 Yıl İçerisinde Nasıl Önleyeceksin?"
Milli Yol Partisi (MYP) Genel Başkanı Remzi Çayır, “Cumhurbaşkanı ‘bana 5 yıl daha verin’ diyor. Ne için, ‘Hırsızlığı, arsızlığı, rüşveti biz önleriz’ diyor. 20 yıl Türkiye’yi rüşvetin içine bulaştırmışsın, her türlü hile, ayak oyunlarına ülkeyi batırmışsın; 5 yıl daha istiyorsun. Rüşvetin dibini boylamışsın, sağın solun bu anlamda ünlenmiş insanlarla dolu. 21 yılda önleyemediğin rüşveti 5 yıl içerisinde nasıl önleyeceksin?” dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?