Özgür Özel: Kemal Bey'e partimiz adına bu tarihi çağrıyı yapıyorum
Son Dakika Logo
23.06.2026 02:32
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Özgür Özel: Kemal Bey'e partimiz adına bu tarihi çağrıyı yapıyorum

CHP Grup Başkanı Özgür Özel, mutlak butlan kararı sonrası partinin başına geçen Kemal Kılıçdaroğlu'na çağrı yaparak, "Bu ülkeye sandığı, demokrasiyi getirmiş bir partinin bu ayıptan derhal ama derhal kurtulması lazım. Kemal Bey'e partimiz adına bu tarihi çağrıyı yapıyorum" ifadelerini kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (18)

  • Selami Karagülle Selami Karagülle:
    Bu arkadaş kim ve hangi sıfatla konuşuyor 7 5 Yanıtla
    Şirin Şirin Şirin Şirin:
    Matt selamı az makarna ye et ye beynin çalışsin 4 6
    Şirin Şirin Şirin Şirin:
    GSeloşş 2 4
    Osman Gazi Osman Gazi:
    Son çırpınışları 2 0
  • Şirin Şirin Şirin Şirin:
    CHP genel Başkanı Ve geleceğin başkanı Sayın Özgür Özel 3 7 Yanıtla
    aykut koçak aykut koçak:
    onun kumandası silivriden çekiyo 5 1
    Osman Gazi Osman Gazi:
    Değil işte hukuk karar verdi, işinize gelmeyince hukuk değil guguk oluyor demi :)) 0 0
  • Adalet Hukuk Adalet Hukuk:
    Selo kaç para maaşla trollük yapıyorsun 3 5 Yanıtla
    Sernazze Sernazze:
    kişi kendi gibi bilir işi 2 1
  • ALİ ÇAKMAK ALİ ÇAKMAK:
    yapışmış koltuğa vermem de vermem 3 2 Yanıtla
  • NURİ KÜÇÜK NURİ KÜÇÜK:
    özgür bey çok konuşuyorsun ama boş konuşuyorsun. 4 1 Yanıtla
  • Szka788304 Szka788304:
    hiç mi dürüst işiniz olmaz ya istiyorki hiç bir şey olmamış gibi devam edeyim 3 0 Yanıtla
  • Osman Gazi Osman Gazi:
    Bildiğin boşa çıktı herif resmiyette adı yok ;))) 1 0 Yanıtla
  • Ferudun Ozmen Ferudun Ozmen:
    İstediğiniz oyunu kurun oynayın tezgahlayın.. Geliyor gelmekte olan kaçış yok. 1 0 Yanıtla
  • Cemil Budak Cemil Budak:
    Rüşvet ve jetde valeybolcu havlulu başkanların olduğu bir dönemin genel başkanıydı saf ama laik arkadaşlar bunun peşinden koşarken utanirlarmi acaba kemal beyi 2 yıl önce bize c başkanı die yedirmedinizmi 0 0 Yanıtla
  • Ferudun Ozmen Ferudun Ozmen:
    Ne acınası bir durum selo seni kimse takmıyor artık millet neyin ne olduğunu çok daha iyi görüyor biliyor selo. 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement