3 aydır Kovid-19 tedavisi gören öğretim üyesi yılın doktoru seçildi
Yeni tip koronavirüsle (Kovid-19) mücadele sürecinde görev alan ve 3 aydır yoğun bakımda tedavi altında olan Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Tıp Fakültesi Göğüs Hastalıkları Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?