Bakan Işık'tan Gazilere 'Katılım Payı' Müjdesi
Bakan Işık'tan gazilere 'katılım payı' müjdesiMİLLİ Savunma Bakanı Fikri Işık, Bilkent'teki Türk Silahlı Kuvvetleri (TSK) Rehabilitasyon Merkezi'nde düzenlenen iftar programında, gazilerle bir araya geldi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?