Aracının satışını yaptığı kişiler, önce sazan balığı yedirdi sonra parasını ödemeden kaçtı!
Son Dakika Logo
07.11.2019 02:09
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Aracının satışını yaptığı kişiler, önce sazan balığı yedirdi sonra parasını ödemeden kaçtı!

Kanser hastası ablası için aracını satmak isteyen Mehmet Ata Ağırman, 140 bin liraya anlaştığı 3 kişi tarafından dolandırıldı. Kendisini dolandıran şahısların sazan balığı yedirdiğini belirten Ağırman, bunun manidar olduğunu söyleyerek, "Balığı yerken 'ne güzel', kaçtıklarında ise 'eyvah' dedik" dedi. Ağırman şahışlardan şikayetçi oldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (27)

  • Digorlu Mahmut Digorlu Mahmut :
    Denizli afyon Kütahya bu 3 il dolandırıcıların mesken tuttuğu yerdir, dikkatli olun. 35 3 Yanıtla
  • engin engin:
    ya arkadaş anlamadıgım parayı hesapdan görmeden nasıl satış yaparsınız anlamış deilim allah kimsenin basiretini bağlamasın 29 0 Yanıtla
  • VIŞ VIŞ VIŞ VIŞ:
    sazan oltaya geldi demişler şerefsizler 24 1 Yanıtla
  • ÖZTEKİN ÖZTEKİN:
    Arkadaşlar bu zamanda babanıza bile güvenmeyin. 17 3 Yanıtla
  • Cyprup Cyprup:
    Para için insanın yapmicağı şerefsizlik kalmamış bu yalan dünyada insan oğlu şeytanda daha beter kötü varlık yazıklar olsun zavallı adam kanser kız kardeşi için arabasını satıyor böyle namussuz şerefsizlerde gelip bu insanları buluyor yazıklar olsun 15 0 Yanıtla
  • olmaz olmaz:
    çekle, senetle, borçla v.s. asla araba, ev, mal mülk satışı olmaz. bunu o kafalarınıza sokun. daha kaç kez bu haberleri görecez. o para hesabıniza elinize geçmedikçe hiç bir zaman satışını vermeyin, malınızı vermeyin. Paranın kuruşu kuruşuna hepsi elinize geçmeden asla vermeyin. Allah ıslah etsin. Millet akıllanmadıkça bu dolandırıcılar da azalmaz. Yok paramı vermedi, yok polis savcı telefonla aradı... Akıllanmadınız mı hala. Aynı numarayla her gün en az 100 tane sazan bu memlekette dolandırılıyor. Ne diyeyim... Allah önce sizi ıslah etsin, sonra dolandırıcıları. 9 1 Yanıtla
  • Afiyet olsun sazan Afiyet olsun sazan :
    Denizli döviz kalpazanlık, Üçkağıt, dolandırıcılık, tokatçılık her yolun olduğu göçmen şehri ama alırken ama satarken uzak durmakta fayda var 9 1 Yanıtla
  • Recep34 Recep34 :
    Bunu yapanlar bin beterini yaşayın sülaleniz kurusun soyunuz sopunuz cehennemde hep beraber yanın. Bunu yapan herkes için geçerli vicdansızlar 7 0 Yanıtla
  • Feryal Feryal:
    Ablası içinmiş yazık üzüldüm. INŞALLAH yakalanirlar... 5 0 Yanıtla
    engin engin:
    inşallah diyelim ama bi söz vardır giden geri gelmiyor 0 0
  • Alperen Alperen:
    Arkadaşlar çek senetle araba satışımı kaldi. Paranı notere gittiğinde al. Yazık allah yardım etsin. 5 0 Yanıtla
    10 kuruş fazlaya 10 kuruş fazlaya :
    Satacam diye senet kabul etmiştir.ama harbi sazan mış 1 0
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement