Gençlik Merkezleri sokak hayvanlarını unutmadı
Gençlik ve Spor Bakanlığına bağlı Gençlik Merkezleri, tüm yurtta yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle yiyecek bulmakta zorlanan sokak hayvanlarına düzenli mama dağıtıyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?