Bakan Eroğlu İçme Suyu Sorunu ile İlgili Konuştu: Kıbrıs'la Alakalı Bir Durum
Orman ve Su İşleri Bakanı, KKTC'ye getirilen içme suyunun denize akıtılması ile ilgili, "Ana dağıtım hatları inşa ettik. İşletmesini Kıbrıs'ın yapmasını düşünüyoruz." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?