Telefon Yüzünden Çıkan Kavgada Ortalık Savaş Alanına Döndü!
Son Dakika Logo
23.04.2019 05:03
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Telefon Yüzünden Çıkan Kavgada Ortalık Savaş Alanına Döndü!

İstanbul Avcılar'da iki aile arasında telefon alışverişinden kaynaklandığı öne sürülen kavgada bir otomobile pompalı tüfekle ateş açılarak saldırı düzenlendi. O anlar güvenlik kameralarına saniye saniye yansıdı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (31)

  • ALBATROS ALBATROS :
    Bu Kendini Bilmezlerin Kavgasını Devletimize İlişkilendiren Ana Muhalefetimizin Bazı Mor Koyunları Kaypak Solcuları Entel Dantelleri LGBT lileri ve Hayınlarımız Acaba Şunu Biliyorlarmış Yarın Biyerleri Ağrısa Devletim Yetişşi diye Meleşmiyeceklermi Acaba 4 12 Yanıtla
  • Ferit Ferit:
    Almanyada bir arkadaşım bir almanla tartıştı ve ona seninle sonra görüşürüz dedi.adam polis çağırdı ve arkadaşım tehditten 12 gün hapis yattı..darp yok vurma yok yaralama yok.sadece sonra görüşürüz dediği için..nasıl. 14 0 Yanıtla
    muzaffer muzaffer:
    almanyayıda bıktırdık yakında atarlar bizide kapı dışarı 8 0
  • Vay Vay:
    Tiplere baksana bunlar çingen 9 4 Yanıtla
  • Uhsns Uhsns :
    Artik belediyeler Boyle seyler icin bos arazi tahsis Etsin oyle heryerde kavga olmaz 12 0 Yanıtla
  • Doğru cu Doğru cu:
    Bugün 23 Nisan'da ne küçük bir kız çocuğunun benim hayalim Alman vatandaşı olmak dediginin bir örneği bu 9 3 Yanıtla
  • levent levent:
    İstanbulun içine ettiniz uyum sağlayamayan dönsün gitsin köyüne 11 0 Yanıtla
  • Doğru cu Doğru cu:
    Ankara daki kafalar neyse bunlarda aynısı hiç bir farkı yok sizin şehite sayginiz yok hep çıkar 3 7 Yanıtla
  • Ece Ece:
    Bunlar belediye seçiminde chp ye hdp ye oy verenler gerici kimmiş yobaz kimmiş ? 5 5 Yanıtla
    Serkan Serkan:
    Nerden biliyorsun oy kabininde yanlarında mıydın? 1 0
  • Akdkdn Akdkdn:
    Ailece 3 ay hersey dahil suriye Tatili verilsin 10 0 Yanıtla
  • Arif Arif:
    Ben olsam İstanbulda zorunlu lise eğitimi yaparım bomboş insanlarla doldu taştı eğitim sıfır Doğu daha iyi durumda eğitimde ,millet para için birbirini kesecek 8 0 Yanıtla
    Yorum Yorum:
    Ünüversteyi bitiren Ve Devlet kamu alanlarda çalışan çok okuyanıda gördük .Tabiki Eğtim şart ne yaziki Ülkede kaba kuvet genetikten de geliyor. 0 2
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement