Kasapoğlu: "Gençlik Merkezlerimizi Nicel ve Niteliksel Noktada Çok Daha Yukarılara Taşıyacağız"
Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, "Gaziantep Türkiye'nin en genç nüfusuna sahip illerinden biri. Bu genç potansiyel bizler için önemli bir imkan ve sınav. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?