Beşiktaş Teknik Direktörü Güneş: "Şimdi Gitmiyorum. Gitsem 'Bırakıp Kaçtı' Diyecekler"
Beşiktaş Teknik Direktörü Şenol Güneş, takımının Atiker Konyaspor'u 3-2 yendiği maçta, oyuncularının ortaya koyduğu mücadeleden gurur duyduğunu söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?