ANTALYA Akaryakıt hırsızlığı şüphelileri, bidonlarla adliyeye sevk edildi
Akaryakıt hırsızlığı şüphelileri, bidonlarla adliyeye sevk edildiAntalya'nın Manavgat ilçesinde çeşitli araç ve jeneratör depolarından hortumla akaryakıt çalmakla suçlanan 2 şüpheli, polis tarafından yakalandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?