Irak'tan Türkiye'ye Uzanacak Doğalgaz Boru Hattının İnşası Başladı
Son Dakika Logo
06.01.2016 09:47
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Irak'tan Türkiye'ye Uzanacak Doğalgaz Boru Hattının İnşası Başladı

Irak'ın Kerkük vilayetinde, Türkiye'ye ihraç edilecek doğalgaz için boru hattının inşasına başlandığı bildirildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (9)

  • gerçekçi gerçekçi:
    Aslında Kürtlerle kavga edeceğinize birlik olabilsek dünyaya meydan okuruz biz kavga ettikçe Avrupalı gülüyor benim neden problemim olsun kürt kardeşlerimle kız almış kız vermisim 33 3 Yanıtla
  • Hayal Perest Hayal Perest:
    dedelerimizin şehitlerimizin kanlarıyla hakettiğimz, tarihte yuzyıllarca ayak bastıgımız kendi hakkımız olan topraklara simdi kendi paramızla destekleyerek devlt içnde yeni bir(!) devleti kurulmasına önayak oluyoruz.. Allah ım düştgmz hatalardan dönmeyi gözlermizn acılmasnı nasip etsin! demekten baska da bişey yapamıyoruz. 10 19 Yanıtla
  • cihat cihat:
    ? barzani neden kurtleri sattigi bellli oldu turkiye onune para koymus bisi olmaz kurtlerin bolgesinden gectiginden eskisi gibi onuda patlarirlar evel Allah 2 24 Yanıtla
  • cihat cihat:
    ? barzani neden kurtleri sattigi bellli oldu turkiye onune para koymus 1 21 Yanıtla
  • umit altay umit altay:
    ins iran buralari almaya kalkarda musul ve kerkuk 1926 Ankara antlasmasi ile topraklarimiza katariz.. 9 8 Yanıtla
  • vatan vatan:
    kürt ne türk ne kürtçe konuşuyosan kürt diyolar türkçe konuşuyosan türk diyolar işte bügün cizrede surda şehitler DİL yüzünden ölüyor ALLAH akıl fikir versin boşa giden canların hesabını kım nasıl verecek... 9 3 Yanıtla
  • carlos carlos:
    ulan kutlere kurban ol sen israil yalakasi 6 5 Yanıtla
  • CANBEY 63 CANBEY 63:
    israil le biriz diyen #hic# Senin kökun bozuk 5 1 Yanıtla
  • 1 1:
    Haberin sadece başlığını okudum.Onlar ve bunu haber yapanlar zamanında(çocukluk yıllarında) yeterince düşünmeyi,dürüstlüğü,demokrasiyi,paylaşmayı,medeniyeti,insanlığı,yardımlaşmayı,saygıyı,dikkat etmeyi,gülmeyi,oynamayı,modern espiriyi,çok kelimeler kullanarak güzel/kibar konuşabilmeyi,sağlıklı beslenmeyi öğrenebilmiş olsaydılar,bugün böyle üzücü/utanç verici olaylarla/haberlerle karşılaşmazdık.Doğru mu gençler? 1 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement