EDİRNE'DE EHLİYETSİZ VE ALKOLLÜ SÜRÜCÜNÜN KULLANDIĞI OTOMOBİL, KAMYONETE ÇARPTI 3 YARALI
EDİRNE'nin Keşan ilçesinde ehliyetsiz ve alkollü sürücünün kullandığı otomobilin, kamyonete çarpması sonucu 3 kişi yaralandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?