DİYARBAKIR'DA, SAYAÇLARIN GEÇ OKUNUP 2'NCİ KADEMEDEN ÜCRETLENDİRİLDİĞİNİ İDDİA ETTİLER
KAHRAMANMARAŞ merkezli depremlerin ardından elektrik sayaçlarının geç okunması nedeniyle Diyarbakır'da bazı vatandaşlar, faturalarının 2'nci kademeden ücretlendirildiği öne sürdü. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?