Ozan Kabak'tan Galatasaray'a Duygusal Veda
Son Dakika Logo
17.01.2019 06:54
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Ozan Kabak'tan Galatasaray'a Duygusal Veda

Galatasaray'dan Stuttgart'a transfer olan Ozan Kabak, "Galatasaray tribünleri; bana layık gördüğünüz Galatasaray'ın evladı sıfatını ömrüm boyunca göğsümde taşıyacağım." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (14)

  • Gakgoş 23 Gakgoş 23:
    Yaa bırakın bu adama aslan parçası falan demeyi 7 ayda bizi sattı gitti allah aşkına hemen sizde helal olsun diyorsunuz. Sene sonunu bekleyemedi vefasız 4 14 Yanıtla
    Dirilis Dirilis:
    Kardes 11milyon euro kazandirmis. Her satan boyle satsa. Tariktan ve benzerlerinden nasil kurtuldugumuzu biliyosundur 3 2
    Okan Okan:
    Karseşim sen nekadar cok biliosun 7 ayda 11 milyon euro kazandırdı adan 7 ay once tanıyomuydun boyle birini tarığa dunyaları veren yonetimi eleştirme gel burda asam değil ozan de sen gs li olsan bu yorumu yapmazdın 2 2
    MAYISLAR BİZİMDİR MAYISLAR BİZİMDİR:
    Hadi syle o zaman en vefalı olanları g.s ye bu dönemde yapabileceği maksimum katkıyı yaptı.bi örnek versene 1 1
  • Cococo Cococo:
    Helal olsun çok güzel mesaj Avrupa'yı titrer! Göster Türk'ün gücünü. 13 5 Yanıtla
  • Poyraz Poyraz :
    Aslan parçası yolun açık olsun Galatasaray taraftarı asla seni unutmayacak kendine çok iyi bak 10 2 Yanıtla
  • Sakinn Sakinn:
    Aslan parçası kardeşim yolun açık olsun dualarımız seninle 11 1 Yanıtla
  • Gs li Gs li:
    Yolun açık olsun genç adam .. 7 1 Yanıtla
  • Aydinli Aydinli:
    Helal olsun.allah yolunu açik etsin kardesim 4 1 Yanıtla
  • aslan10 aslan10:
    yolun açık olsun GALATASARAYIMIZIN EVLADI.... 5 0 Yanıtla
  • Batefimbo Batefimbo:
    Durusunla adamligin belli oluyor zaten...fb derbisinde koca koca abilerin kavga ederken sen ortami sakinlestirme cabasindaydin...bu durusla disiplininle senle daha cok gurur duyariz ozan kardesim yolun hep böyle acik olsun 4 0 Yanıtla
  • eskişehirli eskişehirli:
    Ozan helal sana koçum. Yeni takımın hayırlı olsun. Başarılar. 3 0 Yanıtla
  • zübük zübük:
    OGS SEMİH GELİYOR BEYLER HEZİMETLERE HAZIR OLUN 2 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement