10 Yaşındaki Oğlunu 16 Kez Bıçaklayarak Öldüren Baba: İdamımı İstiyorum
Son Dakika Logo
10.04.2018 03:49
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

10 Yaşındaki Oğlunu 16 Kez Bıçaklayarak Öldüren Baba: İdamımı İstiyorum

Fatih'te 10 yaşındaki oğlu Yiğitcan'ı 16 kez bıçaklayarak öldüren Nezir Türkoğlu'nun yargılanmasına devam edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (27)

  • Nuray66 Nuray66:
    Bir anlik ofke cinnet nerelere goturuo Allahim nolur anlik sinir ofkeden uzak tut bizi kardeslerim sinirlendiginizde cinnet ani geldinde o ortamdan uzaklasin hepimiz insaniz Allahim hicbirimizi bole hatalara sokmasin 28 0 Yanıtla
  • infazcı infazcı:
    kelimenin bitiği yerdeyiz 9 0 Yanıtla
  • Bela Bela:
    Allah belanı versin naptı o çocuk sana he çocuklarım uğruna canımı veririm bunlar nasıl insanlar insanlığımdan utanıyorum. Tek kişilik odaya koyun ölene kadar kalsın her gece rüyalarına girsin inşallah o baba deyişi kulaklarından çıkmasın o masum çocuk rüyalarından çıkmasın inş. İnsan gibi görünen şeytan seni 9 0 Yanıtla
  • Gariban Gariban:
    Bu nedir ya böyle söylecek bi şeyde bulamıyorum bi yerde baba bi yerde ogul 7 0 Yanıtla
  • Kübra kübra Kübra kübra:
    İnna lillahi ve inna ileyhi raciun vahşet gerçekten fakat allah kınadığımızı başımıza vermesin şeytana uydurmasın çok acı bir durum kelime bulamıyorum bir anne olarak annesinin acısı tarifi olmaz allah evlatlarımızı korusun 4 3 Yanıtla
  • Aciz Kul Hanzala Aciz Kul Hanzala:
    herkesin bir şeytanı vardır , o şeytan kulağımıza hep fitne fısıldar. Seytanın oyunlarına gelmemek için Hakk yolundan , Kur'an yolundan ayrilmayın. Bu evlat katili babanın durumundan ders alinmalı 6 0 Yanıtla
  • Mehmet SARUHAN / DİDİM Mehmet SARUHAN / DİDİM:
    Adi herif idam istiyor idam onun için özgürlük anlamına gelir . Adi herifi gündüz ışığını almayan bir hücreye kapatılmalı ölene kadar ordan çıkarılmamalı olmayan babalık duygusu altında orda gebertilmeli... 5 1 Yanıtla
  • ? ?:
    Getirin verin idami hala neyi bekliyor devlet 3 3 Yanıtla
  • Kamo Kamo:
    Ne denilir bilmiyorum kelime bulmak imkansiz. 10 yaşındaki bir cocuk hem de bir babadan kim bekler böyle bir şeyi. 5 0 Yanıtla
  • Rambo Dortmunt Rambo Dortmunt:
    ne idamı be tek kişik hücrede ölene kadar yatsın idam müslüman ülkesine yakışmaz allahın verdiği canı ya allah alır ya da cehennmlik olan 4 1 Yanıtla
    ŞAŞKIN RAMBO ŞAŞKIN RAMBO:
    MÜSLÜMANLIK KISAS DİYOR YANİ KURANDA ÖLDÜRENİ ÖLDÜRÜN DİYOR RAMBO ONU NAPACAZ 2 1
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement