Rıdvan Dilmen, Alanya maçının ilk yarısını değerlendirdi! ''Fatih Terim'in hatasından döndü'' dedi
Süper Lig'in 5. haftasında Galatasaray, sahasında Alanyaspor'la karşı karşıya geliyor. İlk yarısı 0-0 biten mücadeleyi Rıdvan Dilmen yorumladı. "Galatasaray şut ve kullandığı kornerlerle gol arıyor. 6 korner var, az sayı değil. Sadece Luyindama ve Nelsson'dan çok, korneri kullanan daha iyi kullanmalı. Piyango korner kullanılıyor" diyen Dilmen, Fatih Terim'in önceki maçlarda defans kurgusunda yaptığı hatadan döndüğünü ve Nelsson'u sağda oynattığını açıkladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?