1400 Kilometrelik Yoldan İlkokul Öğretmenlerini Görmek İçin Geldi
1400 kilometrelik yoldan ilkokul öğretmenlerini görmek için geldi 24 saatlik otobüs yolculuğu ardından Bitlis'ten Bilecik'e ulaşarak ilkokul öğretmeninin elini öptü Öğretmen Mahmut Güney, "Hepsi birer altın, pırlanta bunların" "Çamaşırlarını eve götürüp hanıma yıkatıyordum" Bitlis'ten... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?