1400 Kilometrelik Yoldan İlkokul Öğretmenlerini Görmek İçin Geldi
Son Dakika Logo
26.11.2017 11:50
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

1400 Kilometrelik Yoldan İlkokul Öğretmenlerini Görmek İçin Geldi

1400 kilometrelik yoldan ilkokul öğretmenlerini görmek için geldi 24 saatlik otobüs yolculuğu ardından Bitlis'ten Bilecik'e ulaşarak ilkokul öğretmeninin elini öptü Öğretmen Mahmut Güney, "Hepsi birer altın, pırlanta bunların" "Çamaşırlarını eve götürüp hanıma yıkatıyordum" Bitlis'ten... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement