ABD'den getirilen 225 vatandaş, Düzce'de yurda yerleştirildi
ABD'den getirilen 225 vatandaş, Düzce'de yurda yerleştirildiABD'den uçakla İstanbul'a getirilen 225 Türk vatandaşı, koronavirüs tedbirleri kapsamında 14 günlük karantina için Düzce'de yurda yerleştirildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?