Eskişehir'de oy verme işlemi başladı
Cumhurbaşkanı ve 28inci Dönem Milletvekilliği Seçimleri için oy verme işlemi Eskişehir'de başladı. Sabah erken saatlerde gelenler oy verme işlemi öncesi kuyruk oluşturdu. Yüksek Seçim Kurulu tarafından Eskişehir'de 2 merkez ve 14 ilçede 688 bin 989 seçmen için 2 bin 191 sandık kuruldu. Oy verme işlemi saat 08.00'da başladı ve seçmenler oy pusularına evet mührü basarak şeffaf sandıklarda oy kullandılar. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?