Aytemiz alanyaspor maçının ardından
Aytemiz Alanyaspor maçının ardındanTolga SAĞLAM TRABZON (DHA) - Süper Lig'in 11'inci haftasında sahasında konuk ettiği Aytemiz Alanyaspor'u 1-0 mağlup eden Trabzonspor'da teknik direktör Ünal Karaman, oyuncularının üst düzey bir mücadele gösterdiklerini ve kazandıklarını söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?