sahiplerini bile bazen parçalayan köpek türü beslenmesi yasak, burada hayvanseverlik taslamayın hayvan değil canavar bunlar bir gün sizi ısırırsa görürsünüz atıp tutmayı452Yanıtla
Ss:
Veterinerin yüzünü ısırsa anlar veya çocuğunun372Yanıtla
muzzo:
pitbull besleyenlerin psikolojik sorunları var..inanmayan araştırsın...esnaf haklı.271Yanıtla
Ck:
Hak veriyorum köpekte birşey yok insanlar problemli85
ben:
aynen120
AKT:
Sokakda pitbul gorsem üstüme yürüse kafasina sıkarim hic acimam pitbullarida sevmem hayvan sever insanlarda hayvanlari evleride sevsinler boyle yjrtici hayvanlari sokaga salmasinlar261Yanıtla
Tokay:
Köpek bıçsklanınca hayvana yapılırmı, insanı yada çoçukları ısırınca neden bu hayvan haklarını savunan .... kişiler insana bir hayvan bunu nasıl yapar diye konuşmuyor.210Yanıtla
Ezgi:
Yaaa ama pitbullun fotosunu görünce çok üzüldüm :( madem o esnaf böyle bişey yaptı kendisi veterinere goturmeliydi ..iki köpeği de 216Yanıtla
haktan:
kanunen beslenmesi dahi yasak olan 3700 kusur cezasi olan bu kopekleri besleyenleri ,cezayi gectik... ama sokakta ozellikle de cocuk parklarinda cocuklarin yanibasinda bu tarz kopeklerin agizliksiz dolastirilmasi ve ustune ustlukde yetkililerin bunlari gorup hic bir uyari da dahi bulunmamasi kabu edilemez !! oyleyse kanunlar niye var ? ! Ne zamanki bir cocugu oldurecek o zaman mi onlem alacaksiniz ! % 80 i bu kopekleri saldirgan yetistiriyor cunku kendilerin kisilik ve korku bozukluklari var..180Yanıtla
bull:
adam boşuna yapmamışki,kendi köpeği zarar gördüğü için bıçaklamış,ne yapsaydı köpeğinin öldürülmesinimi izleseydi,pitbull vb köpekleri toplatmak gerekiyor ölüm makinası bunlar..Nefret ediyor insan162Yanıtla
TUNÇ06:
PARÇALASIN segret sonra ah vah .bu köpe canavar neden dışarı çıkarırlar bunu ..cezayı esas pitbull besyene vermek lazım.133Yanıtla
Ömer meşe:
Bu Pitbull lar cok tehlikeli sahibi Felan yokmu Bazi İnsanlar hayvanlarini evladi gbi sever Onlarinda Cani Var guclu Diye o hayvani Ezecek degiL . adam Ugrasmis brakmamis Bence gerekeni yapmis Bende Olsam aynisini yapardim Bu durumdan sikayetci Olan arkdslar Bence gereksiz Br sikayette BuLunmus . Herkes İtine sahip ciksin 90Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (19)