Çanakkale böbrek nakliyle sağlığına kavuştu
Böbrek nakliyle sağlığına kavuştuÇanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi (ÇOMÜ) Sağlık, Uygulama ve Araştırma Hastanesi Organ Nakil Merkezi'nde böbrek nakli olan Güney Yeşil (30), sağlığına kavuştu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?