Tokat İl Sağlık Müdürlüğü Önünde Kendini Yakmaya Kalkıştı
İl Sağlık Müdürlüğü önünde kendini yakmaya kalkıştıTokat'ın Yeşilyurt ilçesinde Devlet Hastanesi'ndeki işinden 1,5 yıl önce ayrılan temizlik işçisi A.S. (46), tekrar başvurduğu işe alınmayınca İl Sağlık Müdürlüğü önünde üzerine benzin dökerek kendini yakmak istedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?