Hindistan'da kara mantar hızla yayılıyor! Hastalığı geçiren adam: En kötüsü korona sanmıştım
Son Dakika Logo
25.07.2021 10:39
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Hindistan'da kara mantar hızla yayılıyor! Hastalığı geçiren adam: En kötüsü korona sanmıştım

Koronavirüs salgınının merkez üslerinden biri haline gelen Hindistan'da kabus bitmiyor. Ülke genelinde 45 binden fazla insana kara mantar bulaşırken, bir çeşit ciğer enfeksiyonu olan hastalık nedeniyle 4 bin 300 kişi yaşamını yitirdi. Hastalığı geçiren bir kişi, "En kötüsünün korona olduğunu düşündüm. Fakat sonra sol gözüme bir ağrı girdi. Gözümden ve burnumdan kan akmaya başladı. Hastaneye gittim ve enfekte olmuş dokuları ve parçaları aldılar" ifadelerini kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (2)

  • Coronaci Coronaci :
    Bitmiyo yav bitmiyo 28 1 Yanıtla
  • Vedat Tuncal Vedat Tuncal:
    film in sonu toplu yokoluş 23 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement