Kütahya'da otobüs terminali ve halk otobüsleri dezenfekte ediliyor
Kütahya'da otobüs terminali ve halk otobüsleri dezenfekte ediliyorKÜTAHYA'da, koronovirüs tedbirleri kapsamında şehirlerarası otobüs terminali ve halk otobüslerinde dezenfekte çalışmalarına başlandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?