Sınav dönemi başlıyor, detaylar netleşti: Herkes okula gidecek, koronalı öğrenci izole ortamda sınava alınacak
Son Dakika Logo
28.10.2020 01:48
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Sınav dönemi başlıyor, detaylar netleşti: Herkes okula gidecek, koronalı öğrenci izole ortamda sınava alınacak

Milli Eğitim Bakanlığı, 81 il müdürlüğüne gönderdiği karar ile kasımın ilk haftasında başlayacak sınavların nasıl olacağını belirledi. Sınavlar okul ortamında gerçekleşecek, bazı derslerden sınav yapılmayacak, koronavirüse yakalanan veya temaslı olan öğrenci, okul içinde uygun bir zamanda ve izole bir ortamda sınava girecek. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (5)

  • Aptal Aptal:
    Vakaların artdığı dönemde okulları açmak yazık sizi bakan yapanın ben 0 0 Yanıtla
  • . .:
    İzole derken öğretmen tulummu giyecek 0 0 Yanıtla
  • İnan İnanmazzzzz İnan İnanmazzzzz:
    Enb büyük hata enbüyük yalan bilim adamı doktor bakan yanı sözüm ona büyük adamlardaçıkıyor bunlar şov yapıyorlar sağlık bakanı ülümsayacı gibi her gün ülüleri sayıyor başka işi yok kronalı kişiye evden çıkmak ysak kronalı öğrenci sınava giddecek söylediği hiçbir şey inandırıcı değil 0 0 Yanıtla
  • . .:
    En azından uygulamalı dersler için sınav olmaması sevindirici olmuş bu durumda. 0 0 Yanıtla
  • Esna Esna :
    Okula gitmeyen 11. Sınıf öğrencileri nasıl sınav olacak acaba 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement