Yedikleri pastadan rahatsızlanan 16 öğrenci hastaneye kaldırıldı
ZONGULDAK'ın Ereğli ilçesindeki bir ortaokulda, başka okula nakil olan arkadaşları için kesilen pastadan yiyen 16 öğrenci, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanede tedaviye alındı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?