Yıldırım Belediyesi bünyesindeki oteli sağlık çalışanlarına tahsis etti
Son Dakika Logo
27.03.2020 04:02
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Yıldırım Belediyesi bünyesindeki oteli sağlık çalışanlarına tahsis etti

Yıldırım Belediyesi bünyesindeki oteli sağlık çalışanlarına tahsis etti Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz: "Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nin yanındaki 36 odaya sahip Yeşil Yıldırım Oteli'ni sağlık çalışanlarının hizmetine sunduk" Yıldırım Belediyesi, Çin'de ortaya çıkan ve... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement