Yıldırım Belediyesi bünyesindeki oteli sağlık çalışanlarına tahsis etti
Yıldırım Belediyesi bünyesindeki oteli sağlık çalışanlarına tahsis etti Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz: "Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nin yanındaki 36 odaya sahip Yeşil Yıldırım Oteli'ni sağlık çalışanlarının hizmetine sunduk" Yıldırım Belediyesi, Çin'de ortaya çıkan ve... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?