Erdoğan'dan sonra, Bakan Bilgin de asgari ücrete ilişkin konuştu: Asgari ücret zammı gündemimizde yok
Son Dakika Logo
31.03.2022 03:14
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Erdoğan'dan sonra, Bakan Bilgin de asgari ücrete ilişkin konuştu: Asgari ücret zammı gündemimizde yok

Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Bilgin, asgari ücretle ilgili yeni bir açıklama yaptı. Bakan Bilgin, "Asgari ücret zammı bugün gündemimizde yok. Zaten net bir artış yaptık. Daha 3 ay oldu" diyerek asgari ücret zammı için aralık ayını işaret etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (6)

  • Gürkan Sarıkaya Gürkan Sarıkaya:
    Sayın bakanım siz asgari ücrete yapılan zammı çok fazla olduğu görüşünde gibisiniz ama üç ayda yapılan zamlar sizin asgari ücrete yaptığınız zammın iki katı kadar oldu insanlar gecinemiyor artık.tarima ve hayvancılığa el atilmazsa çok daha kötü günler bizleri bekliyor... 18 1 Yanıtla
  • Caner kayalı Caner kayalı:
    İnsanların yanlış bilgi ve beklentiler içerisinde bırakılması,bu günkü gıda üzerinden yaratılan operasyonların bir yan çalışmasıdır.İnsanlara öyle algı yükleniyor ki sanki asgari ücreti her ay devlet ödüyormuş gibi.Yani parayı verenin,patronun devlet olduğu algısı yüklenmeye çalışılıyor.Halbuki asgari ücreti tamamen işverenler öder.Yani devlet işverenin asla ödeyemeyeceği bir rakamı istemek gibi bir yetkisi yok.Asgari ücret insanların işvereni tarafından ödenir.Ancak emekliler için geçerlidir bu 7 10 Yanıtla
  • Ahmet Gümüş Ahmet Gümüş:
    Gerçekleri görmek lazım asgari ücret 2825 TL iken Aldığımız gıda ve diğer ihtiyaçların Asgari ücret 4253 TL olduktan sonra yarısını alamıyoruz.Vatandasın halı perişan şu kadar yüksek zam yaptık asgari ücret e P zam yapıldı Tüm temel ihtiyaçlara 0 ün üzerinde zam yapıldı pembe gözlükleri çıkarın artık. 0 0 Yanıtla
  • Ömer Polat Ömer Polat:
    İnsanlığın Öldüğü Bir Dünya Düzeni Var Ortada Herkes Diyor Ki Hayat Pahalı Hayatı Pahalı Yapanda İnsanoğlu Dünya Düzeninide Bozan İnsanoğlu Birgün Herkes Birşeyin Farkına Varacak Ama İş İşten Geçmiş Olacak Allah’ın Huzurunda Kimse Hesap Veremeyecek. YÜCE RABBİM SONUMUZU HAYRETSİN ???? 0 0 Yanıtla
  • Kadir Baran Kadir Baran:
    Asgari ücret ile çalışan biri olarak. Bakanın maaşının asgari ücret üzerinden almasını telep ediyorum.Belki o zaman anlarlar asgari ücretlinin halinden 0 0 Yanıtla
  • Bulent Cebeci Bulent Cebeci:
    2023 de iktidarlığınız da bizim gündemimizde yok 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement