Altındağ'da çıkan kavgada Emirhan'ı öldürdüğü gerekçesiyle tutuklanan zanlı: Çok pişmanım
Son Dakika Logo
12.08.2021 03:14
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Altındağ'da çıkan kavgada Emirhan'ı öldürdüğü gerekçesiyle tutuklanan zanlı: Çok pişmanım

Ankara Altındağ ilçesinde Emirhan Yalçın'ı çıkan kavgada bıçaklayarak öldürdüğü iddiasıyla tutuklanan 26 yaşındaki Yahya Abdo'nun emniyette verdiği ifadesi ortaya çıktı. Abdo'nun ifadesinde, "Bir anda tartışmaya başladık. Kavga edince bıçağı kullandım. Çok pişmanım" sözlerine yer verdiği öğrenildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (10)

  • Ali Kublay Ali Kublay:
    Adam çok pişman olmuş yazık yahu salın gitsin nede olsa ensar onlar bize emanet yazık zülmden kaçtı geldi ne demişti bir büyüğümüz vatan sevgisini suriyelilerin gözüne bakarsan anlarsın göxünden vatan srvgisi akıyor çok içlendim 140 20 Yanıtla
  • İlker Kose İlker Kose:
    YA BU KAI DURDURUN YADA BU MİLLET DURDURACAK 129 13 Yanıtla
  • Ferit Arıcı Ferit Arıcı:
    tutuksuz yargılanmak üzere serbest, pişmanmış çünkü, takım elbisede giydimi mahkeme de tamamdır.. 121 12 Yanıtla
  • vatandaş rıza vatandaş rıza :
    pişmansa tamam ya. bırakın isterseniz.ensar. 112 8 Yanıtla
  • Nuray Yigit Nuray Yigit:
    OLDU ÇOK PİŞMANMIŞ İSTERSEN BİRDE SERBEST BIRAKSINLAR 101 0 Yanıtla
  • Necati Kaya Necati Kaya:
    Habere bak,bari kutsasaydınız. Bunlar gitmeden bu ülkede huzur olmaz.Çok olaylara gebe bu ülke bunlarla ilgili. 89 4 Yanıtla
    Taner Soysuren Taner Soysuren :
    Once bunlari getirenler gidecek, sonra bunlar gider. Bunlaru getirenler gitmezse bunlardan daha cok gelecek. 32 2
  • huseyin ozcan huseyin ozcan:
    Yabancı uyruklu değil SURİYELİ !!! 78 3 Yanıtla
  • Selahattin Aydin Selahattin Aydin:
    TABİ YA PİŞMAN OLANI BİRDE ADAM OLUP KRAVAT TAKANI KOLAY SALIYORLAR DOĞRU SENDE HAKLISIN BİZDEN İYİ ÇÖZDÜN BİZİM ÜLKENİN ADALETİNİ... AHH BAKIN GÖRÜN DAHA NE GENÇLERİMİZ GİDECEK BUNLARI KORUYP KOLLARSA DEVLETİMİZ. 71 5 Yanıtla
  • Coronaci Coronaci :
    Sunun tipe bak gram meymenet yok bunun ne isi var bu ulkede 6 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement