Manchester Unitedlı Fellaini: Beşiktaş ile Anlaştım
İngiliz ekibi Manchester United'da forma giyen Fellaini, takımdan ayrılmak istediğini yönetime bildirip "Beşiktaş'la anlaştım." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (7)
Gençleşin artık:
Ulen ilk 11deki adamlarınızın içinde 32 yaşından düşük adam Yok. Avrupanın en yaşlı 3. Takımı seçildiniz. Gözünüzü birinciliğe diktiniz galiba135Yanıtla
saçlarının ustune dusse 1 metre havaya kalkar bu adam 31Yanıtla
KIRIKKALE VATAN:
Akşama kadar yatıp sadece iş bağlayarak al satla para kazanmak varken niye gece gündüz çalışayım üstüne birde hürriyetim elimden alınsın.21Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (7)