Kovid-19 geçiren çocuklarda semptomlar erişkinlere göre daha az sürüyor
Dokuz Eylül Üniversitesi (DEÜ) Araştırma Uygulama Hastanesi'nde oluşturulan Kovid-19 İzlem Merkezi'nde yapılan bilimsel çalışma, çocuk hastalardaki semptomların erişkinlere göre daha az sürdüğünü ortaya koydu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?