Kızılay'dan "çok acil" kan bağışı çağrısı: Stoklar kritik seviyenin altına düştü
Son Dakika Logo
29.04.2020 11:54
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Kızılay'dan "çok acil" kan bağışı çağrısı: Stoklar kritik seviyenin altına düştü

Türk Kızılay Genel Başkanı Kerem Kınık, yurt genelinde kan stoğunun kritik seviyenin altına düştüğünü duyurarak, kan bağışı çağrısında bulundu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (96)

  • beykozlu beykozlu:
    kan bağışı yapıyor ınsanlar kan almaya gıdınce kanı 500 lıraya satıyorsunuz 41 6 Yanıtla
    Sanki Sanki :
    Sanki cebinden veriyorsunuz 500 lirayı SGK karışlıyor eğer kan ücretli ise 4 4
    Hulk Hulk:
    Sanki SGK bin odenegini ABD veriyor sanki 1 0
    Vatandaş Vatandaş:
    Sgk da emekli olunca kesinti yapıyor canım boşuna ödemio sgk ) 0 0
  • vedat vedat :
    yemin ederim kan bagisi yaptim ki hep yaparim 3 gun snra annem rahatsizlandi 1 unitesini 450 tlye aldik annem icin birdaha asla bagis yapmam 22 14 Yanıtla
    Amet Amet:
    Bu dediğinizi çok kişiden duyduk şaka gibi insanlar Kızılaydan soğdu geçen haftada 10 tl bağaş mesajı geldi. 8 milyon doları ABDde kime gönderdiyseniz ondan yardım isteyin. Türk Kızılayı yazana kadar bağaş yok 14 9
    Ssd Ssd:
    Eğer parayla satıyorlarsa yazık, AMA kan ihtiyacı olan hasta için parayla bile alacak kan olmazsa daha da yazık. 3 1
    Sedat Sedat :
    Sen eğer bağış yapsaydin sana hemen kan bulunurdu bagiscilarin ismi hemen çıkıyor ve sorgusuz kan alabiliyorsun 2 0
  • Vatandaş 123 Vatandaş 123:
    Kızılay gitgide guvenilirligini kaybediyo o başındaki başkan midir nedir önce onu bi alın başına aklı selim guvenilir birini verin bir sonra veririr millet kaninida caninida 31 4 Yanıtla
  • Vatandaş Vatandaş:
    Kan dolandırıcıları bunlar !!! Bu unlike verenlerde akpli heralde :) 12 18 Yanıtla
    Mehmet Mehmet:
    Kardeş benim babama yıllarca kan verdiler deblet hastanesinde ne para sordular ne de aldılar insaf biraz lazım olunca anlarsıniz 18 5
    Mehmet Mehmet:
    Kardeş yakınına lazım olunca anlarsın 14 4
    Vatan Vatan:
    Embesil 4 5
    Misafir Misafir:
    Yurt dışına sattıgını duyduk bağışlanan kanları.satarken düşüneceklerdi 0 0
  • Unutmadık Unutmadık :
    Ne zamanki Türk Kızılay ı sodasindan Türklük cıktı, o gunden beri ne kan verdim nede sodasini içtim. UNUTMADIM hiçbirşeyi kusura bakmayın, verenlere eyvallah .. Allah muhtaç etmesin 19 5 Yanıtla
    Ahmet Ahmet :
    Lazım oluncada kızılay diye almazsın herhalde 4 9
  • Abdiibrahim ilaç Abdiibrahim ilaç :
    Kizilay a tek kuruş vermem yurt dışına çıkıyor 10 11 Yanıtla
    Sy Sy:
    Gümrük memuru musun? 0 3
  • Sultangazili Sultangazili:
    Yapan yapsın milleti galyana getirmeyin yok vermem daha rabbim yapanlardan razı olsun niet önemli sen Allah rızası için yap milleti gallayana getirmeyin yaptığın iyiliği sağ elinle veriyorsan sol elin duymucak 16 4 Yanıtla
    Damat Damat:
    Helal olsun kardeşim 0 0
  • emekli emekli:
    Sayın Kerem Kınık, sen orada olduğun sürece insanlar Kızılaya bağış yapmaz...bu kadar net. 14 3 Yanıtla
    İşçi İşçi :
    Yav bitirdiniz devleti ya 3 0
  • Ada Norveç Ada Norveç :
    Ben kan bağışı falan yapmam, Virus ile Kan bağışının ne alakası var ?? Belki O kan aldığınız şırınga igneleri Virüs lu,,Daha asla güvenmem .. 2 14 Yanıtla
    Duygulu Duygulu:
    Ya o kana senin ihtiyacın olsaydı yine böyle konuşurmuydun 0 0
  • Yasin Yasin :
    Koronadan dolayı insanlar korkuyor.ben duzenli olarak kan bagiscisiyim.ancak bu gunlerde cekiniyorum kan veremiyorum.sagligimiz icin gerekli. 13 2 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement