Seçimde Muhtarlığı, Kavgada Gözünü Kaybeden Aday Devlet Büyüklerinden Yardım İstedi
Son Dakika Logo
05.04.2019 09:53
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Seçimde Muhtarlığı, Kavgada Gözünü Kaybeden Aday Devlet Büyüklerinden Yardım İstedi

Osmaniye'de girdiği muhtarlık seçimini 150 oyla kaybeden 42 yaşındaki Aziz Deprem kendisine destek verenlere teşekkür ziyareti yaptığı sırada bir kişi ile çıkan tartışma sonrası uğradığı saldırıda sol gözünü kaybetti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (12)

  • cevdet21 cevdet21:
    muhtarlık kaldırılsın şehir merkezinde muhtara gerek yok .... yazık günah her biri 2000 liradan aşağı maaş almıyor yaptıkları ise koca bir iş .enflasyonu bunlar çıkarıyor devletin sırtına koca bir kambur .bırak kardeşim devletin kasasına kalsın o 2000 liralar kaç mahalle var bir ilde yahu hesabını siz yapın 2000 liradan daha sgk larınıda ödüyor devlet 16 0 Yanıtla
  • Batman Petrolspor Batman Petrolspor :
    Büyükşehirlerde muhtarlık kaldırılsın. Bildiğin hazineye darbe 14 0 Yanıtla
  • Kenan Kenan:
    Geçmiş olsun ,bak ben aday olmadım hiçbir yerim gitmedi, bidakine sende benim yaptığımın aynını yap 8 6 Yanıtla
  • cevdet21 cevdet21:
    ekonomiyi bitiren zaten bu muhtar maaşları enflasyon bunlar yüzüne arttı . girsinler bir işe üretim yapsınlar alışmışlar hazır paraya otur koltuğa yahu üretsene hadi köylerde lazım muhtar şehir merkezinde kaç mahalle var yahu 2.000 tlden hesabını siz yapın hep vatandaşın cebinden çıkıyor bunların maaşı bunlara vereceğin parayı git emeklilikte yaşatakılanlara emekli maaşı öde hem emekli olanların yerine genç işsizler girer iş sahibi olur hem üretim artar şehir merkezinde mahallemuhtarları gerksiz 11 0 Yanıtla
  • Muhtar emmi Muhtar emmi :
    Para sen nelere kadirsin hizmet için yarismiyorlar para para para... 10 1 Yanıtla
  • 44 44 :
    Muhtarlık sistemi kaldirilmali ... Bir evrak 15 TL ... 10 0 Yanıtla
    tako tako:
    aynen 6 0
  • A A:
    Muhtar ne işe yarıyor boşuna maaş devlete külfet bence kaldırılmalı 6 0 Yanıtla
  • memmo memmo:
    yahu kardeşim haydi köylerde olsun muhtar belediye yetişemiyor il özel idare ile bir kordinasyon lazım tamam köylerde olsunda yahu şehirin göbeğinde kaç mahalle var zaten şehir merkezinde belediye temizlikçisine kadar herşey mevcut belediye başkanı ulaşılabilir..zabıta öyle su işleri öyle hani hepsinin numarası var zaten halk kendi işini kendi görüyor ikametgah desen E - devletten de çıkıyor valilikten, belediyeden, adliyeden istediğin evrağı alabiliyorsun..bu muhtarlara 2.000 lira maaş haybeye 4 0 Yanıtla
  • memmo memmo:
    hertürlü evrağı zaten belediyeden ,adliyeden ,valilikten alabiliyorsun ,şehir merkezinde mahalle muhtarlarına gerek yok yazık günah ziyandır onlara ödenen maaşlar ,sgk ödemeleri komple kaldırılmalı az buzda değil herbiri en aşağı 2.000 tl maaş alıyor yani asgari ücret ne yapıyorlar hiç birşey zaten belediyeler her yere uzanıyor. 3 0 Yanıtla
  • MİLLİYETÇİ MİLLİYETÇİ:
    NE BEKLİYORSUN NASIL BİR YARDIM MUHTARLIĞI KAZANSAYDIN SEN NE VERECEKTİN SANKİ BİZE VEYA DEVLETE MAAŞINIMI HİBE EDECEKTİN 3 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement