Magandanın Ambulansa Yol Vermeme Çabası Kameraya Yansıdı
Son Dakika Logo
28.02.2019 11:13
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Magandanın Ambulansa Yol Vermeme Çabası Kameraya Yansıdı

İstanbul'da bir trafik magandasının ambulansa yol vermeme çabası arkadan gelen bir sürücü tarafından görüntülendi. Sosyal medyada paylaşılan görüntülere kullanıcılar tepki gösterdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (49)

  • bu ne yaa bu ne yaa:
    plakasi belli, bas cezayi bak bir daha yaparmi . 16 0 Yanıtla
  • Ali Ali:
    İşte bu adamın bu dünyada yaşama hakkı yok,o kadar. 15 0 Yanıtla
  • RA plakalı RA plakalı:
    Kendini mısır tanrısı RA sanıyor. İnşallah bir gün ambulans bekler ve bugünü hatırlar 13 0 Yanıtla
  • cem cem :
    zengin arabası ceza yazılmaz arkadaşlar 10 2 Yanıtla
  • misafir misafir:
    Dokunulmazlığı olabilir lüx araca biniyor.Güvendiği yer olmasa bu şekilde hareket edemez. 11 0 Yanıtla
  • tr türk tr türk:
    kimbilir kime güveniyor böyle cahiller zengin olursa olacagı bu arabaya ve ehliyetine el koyulmalı . 9 0 Yanıtla
  • ela ela:
    insallah kendide ölümcür durumda olurda ambulans yetisemez ölür ! 9 0 Yanıtla
  • istanbul34 istanbul34:
    YETER DAAA BUNLARIN İNSANLARA SAYGISI YOKSA BUNLARI ASACAKSIN. NEDİR BU HASTA VAR BELKİ DAKİKALARLA MÜCADELE EDİYOR. NASIL Bİ MEMLEKET OLDUK. ADALETSİZ CEZASIZZZ 8 0 Yanıtla
  • Alperen Alperen:
    Yaratıklar da lüx araç kullanabiliyor demekki. 8 0 Yanıtla
  • mirage mirage:
    plaka belli konum belli hakkatten adalet sadece garibanamı işliyor bir görelim şimdi 8 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement