Kovid-19'a yakalanan anne ve yeni doğan bebeği tedavilerinin ardından buluştu
Hatay'da doğumdan 10 gün önce Kovid-19'a yakalan anne ve sezaryenle dünyaya geldikten sonra testi pozitif çıkan bebeği, yoğun bakımdaki tedavilerinin ardından kavuştu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?