Koah Hastası İçin Seferber Oldular - Gaziantep
Gaziantep'in İslahiye ilçesinde, elektrik kesintisi nedeniyle solunum cihazı çalışmayan KOAH hastasının evine, bölgedeki elektrik dağıtım şirketi ekiplerince jeneratör kuruldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?