Eskişehir'de 4 akademisyeni öldüren katil, "Sıkıldım'" diyerek duruşmayı terk etti
Son Dakika Logo
13.09.2019 12:45
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Eskişehir'de 4 akademisyeni öldüren katil, "Sıkıldım'" diyerek duruşmayı terk etti

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi'nde 4 akademisyeni öldüren araştırma görevlisi tutuklu sanık Volkan Bayar, savunma yapmak istemediğini belirtip "Sıkıldım, gidiyorum ben" diyerek duruşmayı terk etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (16)

  • Vatandas Vatandas:
    İdam gelsin 9 0 Yanıtla
    ..... .....:
    nereye gelsin çağır gelsin 9 0
    Oldu Oldu:
    İdam kanunu mitinglerde yapacam dediler ya, hani alkışladılar, bunudamı unuttunuz??? 6 0
  • hakan hakan:
    HASAN ŞAŞ DEĞİLMİ LA O 7 0 Yanıtla
    İmambayildi İmambayildi:
    He 2 1
    Balcı Balcı:
    Heya la 0 0
  • amin amin:
    sıkıldım ben gidiyorum demiş hakimde iyi git demiş öyle mi?? bu hakimleri anlamak bazen çok zor oluyor, mahkemeye saygısızlıktan ayrıca dava yemesi lazımdı normalde 5 1 Yanıtla
  • idam şart idam şart:
    halaa şımarıklıgı devam ediyor . yazıklar olsun utanmadan birde sıkıldım diyor katil 5 0 Yanıtla
  • andsmero andsmero:
    SIKICAN IYIDIR CABUK CIKMAZ İÇERDE 4 0 Yanıtla
  • RAMBO RAMBO:
    asın gitsin. Beslemenin anlamı ne? 3 0 Yanıtla
  • halk halk :
    bende sıkıldım başımızdakilerden adaleti uygulanda onlar en güzeli terketmiş helal adama 1 2 Yanıtla
  • Muhendis Muhendis :
    Soytari bunun hakki kisas tir. Yokmu dur bu akademisyenlerin kimi kimsesi yaa 2 0 Yanıtla
  • isimsiz...! isimsiz...!:
    İDAM EDELİM GİTSİN.... BİZDE SİZİN GİBİ PİSLİKLERDEN SIKILDIK.. İDAMMMMM ÇIKSIN... AFFF VEYA CEZA İNDİRİMİ İSTEMİYORUZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ 1 1 Yanıtla
  • . .:
    Nasıl ya hakimi savcısı sıkılmıyor bu mu sıkılıyor gidiyor.allah allaah hastanede hasta sıkılır okulda öğrenci sıkılır mahkemede sanık sıkılır bu ne ya.çalışanlar onlar hem yorulur hem sıkılamaz.varmı böyle birşey.ben diyorum bu haklar fazla geliyor millete.özümüze dönsekya. 1 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement