Eskişehir'de 4 akademisyeni öldüren katil, "Sıkıldım'" diyerek duruşmayı terk etti
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi'nde 4 akademisyeni öldüren araştırma görevlisi tutuklu sanık Volkan Bayar, savunma yapmak istemediğini belirtip "Sıkıldım, gidiyorum ben" diyerek duruşmayı terk etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (16)