Muratpaşa Belediyesi, gıda krizi riskine karşı mısır ekimine başladı
Muratpaşa Belediyesi, gıda krizi riskine karşı mısır ekimine başladı Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal: "Şimdilik 35 dönüm mısır ekimi yapacağız" Muratpaşa nüfus olarak ülkemizin 160'ta biridir, kalan 159 parçamıza, bütün Türkiye'ye ekim çağrısı yapıyoruz" Korona virüs salgınının gıda... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?